Tipy‚rady‚návody. ARO M461Manuál / příručka ARO M461Přikládám schéma elektroinstalace na Gaz 69,neb schema na Aro skutečně nefunguje.Ověřeno. Další dokumenty ke staženíDodge M 37 -M 43 http://www.uloz.to/xA9Eijb/cdn-veh-d114-pdf
Aro M 461
http://www.uloz.to/8769765/aro461-prirucka-pdf příručka k obsluze Aro M461 ( PDF česky ) http://www.uloz.to/8768940/arom461-seznam-dilu-pdf Typové štítky Aro M461 , PDF A4 rozměry 1:1 https://sdtkamen.websnadno.cz/stitky.pdf Tak tady je elektrické zapojení ARO 10 s motorem Dacia 13001. Akumulátor 14. Světlomety 27. Spínač ukazatelů směru2. Alternátor 15. Osvětlení vnitřku kasliku 28. Svorkovnice3. Regulátor napětí 16. Osvětlení kufru 29. Svorkovnoce4. Pojistková skříň 17. Přední obrysová světla a ukazatele směru 30. Spínací skříňka5. Startér 18. Zadní světla 31. Kombinovaný přepínač světel a blinkrů6. Rozdělovač 19. Spínač 32. Spínač ventilátoru topení7. Zapalovací cívka 20. Osvětlení SPZ 33. Spínač stěračů předního skla8. Zapalovací svíčky 21. Reostat osvětlení přístrojové desky 34. Dveřní spínač9. Vnitřní osvětlení karosérie 22. Přešovač ukazatelů směru 35. Spínač brzdových světel10. Přístrojová deska 23. Zapalovač cigeret 36. Spínač světla ruční brzdy11. Spínač kontrolky mazání 24. Klakson 37. Kontrolní světlo dálkových světel12. Spínač kontrolky teploty 25. Ventilátor topení 38. Ostřikovače čelního skla13. Spínač kontrolky paliva 26. Stěrače předního sklaTak tady je elektrické zapojení ARO 10 a motorem Renault 121. Přední obrysové světlo a ukazatel směru ( levý ) 28. Svorkovnice ( přední svazek kabelů a přístrojovou desku )2. Světlomet ( pravý ) 29. Kombinovaný přepínač světel a ukazatelů směru3. Houkačka ( levá ) 30. Spínač parkovacích světel4. Houkačka ( pravá,montuje se i na levé straně ) 31. Spínací skříňka5. Světlomet ( pravý ) 32. Reostat osvětlení přístrojové desky (x)6. Přední obrysové světlo a ukazatel směru ( pravý ) 33. Spínač rozmrazovače zadního skla (x)7. Regulátor napětí 34. Spínač kontrolního světla zatažené ruční brzdy (x)8. Alternátor 35. Kontolní světlo vzduchové klaoky karburátoru9. Startér 36. Přístrojová deska10. Rozdělovač 37. Spojovací svorka kabelu topení11. Pojistky 38. Spínač stěračů čelního skla12. Spínač kontrolního světla mazání 39. Zapalovač cigeret13. Spínač kontrolního světla teploty 40. Osvětlení zapalovače cigeret14. Cívka 41. Spojovací svorka15. Parkovací světlo ( levé ) 42. Páčka topení16. Parkovací světlo ( pravé ) 43. Spojení kabelu vnitřního osvětlení karosérie17. Spínač brzdových světel 44. Dveřní spínač ( levý přední )18. Svorkovnice před spínací skříňkou 45. Spínač osvětlení odkládací skříňky (x)19. Svorkovnice za spínací skříňkou 46. Svorkovnice kabelů zadniho světla20. Přerušovač ukazatelů směru 47. Osvětlení kufru (x)20a.Pojistka ukazatelů směru 48. Vnitřní osvětlení karoserie21. Stěrač čelního skla 49. Rozmrazovač zadního skla (x)22. Akumulátor 50. Snímač ukazatele množství paliva23. Topení a rozmrazování 51. Dveřní spínač ( pravý přední a ve sloupku dvaří )24. Osvětlení odkládací skříňky (x) 52. Zadní světlo ( levé )25. Svorkovnice ( přední svazek kabelů a přepínač světel ) 53. Osvětlení SPZ26. Svorkovnice ( zadní svazek kabelů a přepínač světel ) 54. Zadní světlo ( pravé )27. Svorkovnice ( přední svazek kabelů a spínací skříňku ) (x) Mimořádné vybavení27a. Pojistka rozmrazovače zadního skla (x)Velkými písmeny sou vyznačeny tyto údaje: A - Přední svazek kabelůB - Kombonovaný svazek kabelů a spínače(2 mm) ukazatelů směruC - Svazek kabelů přístrojové deskyD - Zadní svazek kabelůE - Svazek kabelů vnitřního osvětlení karosérieP - Ukostřovací ( záporný ) kabel startéruQ - Přívodní ( kladný ) kabel stertéruDemontáž (montáž) spalovacího motoru bez převodovky z vozidla ARO 10.4Při demontáži postupujeme takto.(obr.2.1 - 2.6)1.Otevřeme kapotu motoru a blatníky zakryjeme vhodnou přikrývkou tak,aby se při následující práci nepoškodil lak.2.Nakreslíme obrysy dosedací plochy závěsu na kapotu.Ulehčí to následnou montáž.Odšroubujem upevňovací šrouby a sundáme kapotu.3.Odpojíme elektrický kabel (záporný) z akumulátoru.4.Vypustíme nemrznoucí směs z chladícího systému do čisté nádoby,aby se dala znovu použít.Vypustíme z motoru olej.5.Odmontujeme vzduchový filtr.Šroubovákem uvolníme sponu (obr.2.4),která připevňuje gumový vlnovec 3 k nasávacímu kolenu 1.Uvolníme závlačkua nebo šroub spony,která připevňuje nasávací koleno 1 ke karburátoru.Pozor na kruhovou vložku 5.Nasávací koleno demontujeme.Odmontujemepřipevňovací matice (na podběhu pravého kola) čističe vzduchu.Demontujeme všechny podložky,čistič vzduchu s gumovým nasávacím hrdlem.6.Otočením závlaček šroubovákem uvolníme spony třech hadic na chladiči.Odšroubujeme šrouby připevňující chladič (pozor na podložky),rozpíracíobjímku a gumové těsnění.Chladič vndáme z gumového uložení směrem na horu.7.Před demontáží startéru,odpojíme pružinu plynového pedálu,odmontujem kryt startéru,odpojíme všechny elektrické kabely připojené ke startéru.Odmoontujeme tři šrouby,kterými je startér přišroubován.Po odmontování šroubů startér vyndáme.8.Dále uvolníme:- odmontováním matice na zapalovací cívce přívodní kabel k zapalovací cívce- vzadu na hlavě motoru válců elektrický kabel kontrolního světla teploty chladící kapaliny- ovládací lanko vzduchové klapky karburátoru.Uděláme to tak,že odšroubujeme šroub kterým je přichycený lanovod k ovládací páce- ovládací lanko škrtící klapky karburátoru- matici na nastavovací objímce lanovodu ovládání škrtící klapky a lanovod vytáhnem z jeho uložení.9.Potom demontujeme:- ventilátor který je přidělaný čtyřmi šrouby- řemenici čerpadla chladící kapaliny- klínový řemen- elektrické kabely alternátoru- palivové potrubí a hadičky připevněné na palivovém čerpadle- hadici přívodu chladící kapaliny do výměníku tepla z čerpadla chladící kapaliny a z držáků na víku motoru.10.Odmontujem tři matice,kterými je skříň spojky připevněná k bloku motoru.11.Odmontujem příčku z předního pomocného rámu.(obr.2.5)12.Výfukové potrubí spustíme dolu.13.Odmontujem pět šroubů krycího plechu spojky a kryt sundáme.14.Odmontujem dvě matice připevňující přírubu spojky k bloku motoru.Motor zavěsíme na řetěz nebo ocelové lanko.15.Odmontujem řemenici a stahovákem ji stáhnem dolu.16.Uvolníme a stáhnem hadici vytápěcího systému z nálitku (dole) na čerpadle chladící kapaliny.17.Odpojíme výfukové potrubí od zběrného výfukového potrubí uvolněním svorky.18.Vyšroubujem (obr.2.6)- spodní připevňovací matice pravého silentbloku motoru- tři připevňovací šrouby pravého nosníku motoru,který je připevněný na bloku motoru- po odpojení elektrického kabelu na spínači tlaku oleje vyšroubujem tři šrouby na levé straně motoru,který připevňuje nosník motoru na držák rámu.Upozorňujeme že šrouby nejsou stejné.Je vhodné šrouby označit kam který patří.(na pravou a na levou stranu motoru)19.Opatrně vytáhneme motor ven,až se převodovka dotkne příčky řazení.Převodovku poté podeberem heverem.20.Odmontujeme nosník na levé a pravé straně motoru,gomové silentbloky a boční výstuž na pravé straně.21.Motor vysuneme do předu a uložíme do montážního stojanu.Při vracení motoru nazpátek postupujem opačným postupem.Přeji mnoho krásných zážitků s demontáží a montáží motoru.Klingon
Tak tady je elektrické zapojení pro Dněpr K750 a odkazy na manuály ke stažení. |
||
Administrace WebSnadno | Tvorba webových stránek na WebSnadno | Nahlásit protiprávní obsah! | ![]() |